Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Jonathan má myslím špatnou pamět. V roce 1982 jsem pracovala na Václ. náměstí a byl to ráj pro nakupování. Žádné prázdné výlohy naopak. Počínaje Domem potravin, Mléčným barem, Rybárnou, Masnou, Pekařstvím až ke Koruně. Stejně tak na druhé straně Dům mody, Zelenina, Cukrárna, různé bufety atd. Nevím kolik je Vám let, ale tohle všechno zmizelo po 89. Bohužel.!

2 0
možnosti

Přehlídla jsem Váš věk, ale opravdu to tak nebylo, jak vzpomíná pan Jonathan.

Že by musel hlásit v roce 1982 kam jde, kde byl je taky pěkná blbost.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak v r. 1982 jsem v Praze byl vícekrát a žádnou tristní vzpomínku nemám, zvláště když si porovnám ceny piva tehdy a dnes v centru Prahy.

2 0
možnosti
Foto

je to dost dobrodružný způsob jak poznávat nové lidi, ale proč ně?R^R^

1 0
možnosti

Musím říct, že vaše články čtu stále raději, nějak to se mnou souzní a mnohé jsem tak viděl už kdysi. I tento článek je také o Vás:)

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576772

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Romane, děkuji za reakci i doporučení na Váš článek. Líbí se mi. Pokud příště budete mít nějakou vizi, zkuste ji také zrealizovat. Určitě se to vyplatí.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 796x
Jsem 25letá absolventka VŠ, která právě začala pracovat. Miluji cestování a poznávání nových lidí, dříve jsem obyčejně trávila léto v zahraničí, kde jsem poznávala nové kultury a místní zvyky. Jelikož jsem nyní nastoupila do zaměstnání a nemohu se cestování věnovat naplno, rozhodli jsme se společně s přítelem, stát se aktivními hostiteli na Airbnb a přitáhnout tak kousek zahraničí do našeho malého bytu na Žižkově. Právě o tom, jaké to je žít v jednom bytě o velikosti 50 m2 s jedním či více cizinci, kteří se v nepravidelných intervalech střídají, bych se s Vámi chtěla podělit.

Seznam rubrik